Drukuj

Budziszewice: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Węgrzynowicach
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych numer ogłoszenia: 73516 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Budziszewice , ul. J. Ch. Paska 66, 97-212 Budziszewice, woj. łódzkie, tel. 044 7102389, faks 044 7102389.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Węgrzynowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą m.in.: demontaże, termomodernizacja ścian, remont dachu, obróbki, rynny i rury spustowe, zjazd, ogrodzenie, wywóz materiałów z rozbiórek, wymiana stolarki okiennej, wymiana drzwi zewnętrznych, parking, chodnik. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają stanowiące integralną część SIWZ odpowiednio przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy-Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (Pięć tysięcy zł 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/kosztorys ofertowy, 2/dowód wniesienia wadium, 3/pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofertyna podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia: termin może ulec przedłużeniu w sytuacji wystąpienia przyczyny zewnętrznej niezależnej od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkującej niemożliwością zakończenia robót w terminie, o czas trwania sytuacji, która wystąpiła.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.budziszewice.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Budziszewicach, ul.J.Ch.Paska 66, 97-212 Budziszewice, nieodpłatnie, na wniosek złożony na piśmie lub faxem.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Budziszewicach, ul.J.Ch.Paska 66, 97-212 Budziszewice (pokój nr 7).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01 kwietnia 2010r. o godz.12,30. Ocena spełniania warunków o których mowa w art.22 ust.1 ustawy oraz dot.niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy dokonana zostanie na podstawie wskazanych wyżej oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia-nie spełnia. Uwagi dla wykonawców składających ofertę wspólnie:1/partnerzy mogą złożyć wspólne oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 2/Wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi mogą zostać złożone i dotyczyć tylko jednego partnera, 3/Informacja banku może zostać złożona i dotyczyć tylko jednego partnera, 4/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie odnoszące się do niego. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                 Wójt Gminy

                                                                                 Marian Holak

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Zmiana_SIWZ_z_dnia_24.03.2010.pdf)Zmiana SIWZ z dnia 24.03.2010 r.  Małgorzata Piwońska59 kB6472010-03-24 12:42
Pobierz plik (specyfikacja_techniczna_2010_03_16.pdf)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Małgorzata Piwońska25757 kB5892010-03-16 17:35
Pobierz plik (SSTWiOR.pdf)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - uzupełnienie Małgorzata Piwońska142 kB8302010-03-16 17:07
Pobierz plik (SST_wymiana_stolarki_otworowej.pdf)Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. Wymiana stolarki otworowej - okna Małgorzata Piwońska2633 kB7592010-03-16 17:05
Pobierz plik (Przedmiar_Parking_i_chodnik_przy_świetlic.pdf)Przedmiar robót - wykonanie chodnika i parkingu przy budynku Małgorzata Piwońska183 kB6372010-03-16 16:43
Pobierz plik (Przedmiar_-_wymiana_drzw.pdf)Przedmiar robót - wymiana drzwi zewnętrznych Małgorzata Piwońska172 kB7582010-03-16 16:42
Pobierz plik (Przedmiar__WYMIANA_OKIEN.pdf)Przedmiar robót - wymiana stolarki okiennej Małgorzata Piwońska173 kB7132010-03-16 16:40
Pobierz plik (Przedmiar_Termomodernizacja_Węgrzynowice.pdf)Przedmiar robót - dot. m.in. termomodernizacji ścian, remontu dachu Małgorzata Piwońska223 kB6172010-03-16 16:39
Pobierz plik (SIWZ-Świetlica_Węgrzynowice.pdf)SIWZ Małgorzata Piwońska196 kB6042010-03-16 16:37
Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
Kategoria: Zamknięte
Odsłony: 3765