OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
zamówienie publiczne na roboty budowlane
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18 września 2009r., nr ogłoszenia 159945-2009
Zamawiający: Wójt Gminy Budziszewice
97-212 Budziszewice
ul. J. Ch. Paska 66
woj. Łódzkie
Tel.(044)710-25-36 , fax (044)710-23-89
Adres strony internetowej, na której udostępniona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: http://bip.budziszewice.net
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie pod adresem:
Urząd Gminy w Budziszewicach, ul.J.Ch.Paska66, 97-212 Budziszewice, na wniosek złożony na piśmie lub faxem.
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
Przedmiot zamówienia:
Nazwa: Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Budziszewice.
Kod według CPV: 45.25.21.00-9
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
Zakres zamówienia obejmuje m.in. budowę budynku techniczno-socjalnego z pompownią ścieków surowych i wiatą odbioru osadu, reaktorem biologicznym, osadnikiem wtórnym, pompownią osadu i komorą pomiarową; instalację elektryczną, wodną, kanalizacyjną, wentylacyjną; budowę dróg i placów manewrowych dla obsługi oczyszczalni , budowę ogrodzenia i ukształtowanie terenu.
Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy-Prawo zamówień publicznych.
Oferty częściowe: nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe: nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Zamówienia uzupełniające: nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje również wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Termin wykonania zamówienia: 31 sierpnia 2010r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
W ramach tego warunku Wykonawca musi wykazać, że:
Wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oczyszczalni ścieków
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia
W ramach tego warunku Wykonawca musi wykazać, że:
posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 1.500.000,00 zł lub zdolność kredytową do kwoty co najmniej 1.500.000,00 zł.
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi metodą spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę następujących oświadczeń i dokumentów:
1/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Partnerzy mogą złożyć wspólne oświadczenie.
2/ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych
UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie odnoszące się do niego.
3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Każdy z Partnerów musi złożyć odnoszący się do niego dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie .
4/ Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ł ą c z n i e z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (co najmniej dla tej jednej wymaganej przez Zamawiającego roboty)
UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Wykaz robót wraz z załączonymi do niego dokumentami potwierdzającymi mogą zostać złożone i dotyczyć tylko jednego Partnera. W przypadku tego bowiem warunku wystarczy, że zostanie on spełniony łącznie poprzez sumaryczną ocenę wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie.
5/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w kwocie co najmniej 1.500.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty co najmniej 1.500.000,00 zł , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Informacja banku może zostać złożona i dotyczyć tylko jednego Partnera. W przypadku tego bowiem warunku wystarczy, że zostanie on spełniony łącznie poprzez sumaryczną ocenę wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie.
Informacja nt. wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (Trzydzieści tysięcy zł 00/100).
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena - 100%.
Miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy w Budziszewicach, ul.J.Ch.Paska 66, 97-212 Budziszewice (pokój nr 7), w terminie do dnia 09 października 2009r. godz.12,00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09 października 2009r. o godz.12,30.
Termin związania ofertą: 30 dni ( od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe: Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych dla materiałów i urządzeń także wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej i ich równoważniki proponowane przez Wykonawcę oraz dokumenty zawierające dane techniczne i parametry proponowanych równoważnych materiałów i urządzeń.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty; warunki zmiany określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wójt Gminy
Marian Holak