RG.3410-5/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
zamówienie publiczne na roboty budowlane
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.06. 2009r. nr ogłoszenia: 195620-2009
Zamawiający: Wójt Gminy Budziszewice
97-212 Budziszewice
ul. J.Ch.Paska 66
woj.łódzkie
Tel.(044)710-25-36 Fax (044)710-23-89
Adres strony internetowej, na której udostępniona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: http://bip.budziszewice.net.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie pod adresem: Urząd Gminy w Budziszewicach, ul.J.Ch.Paska 66, 97-212 Budziszewice, na wniosek złożony na piśmie lub faxem.
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Przedmiot zamówienia:
Nazwa: Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz urządzenie placu wypoczynkowego w miejscowości Mierzno
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. W zakresie nawierzchni:
1/ budowę i modernizację ciągów komunikacyjnych: a) pieszych o nawierzchni z kostki oraz glinkowo-żwirowej b)jezdnych o nawierzchni z kostki oraz glinkowo-żwirowej c) plac wypoczynkowy i wielofunkcyjny o nawierzchni z kostki oraz glinkowo-żwirowej
2/ budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni kauczukowo-poliuretanowej
3/obsługę geodezyjną
2. W zakresie wyposażenia: zakup i montaż słupków, siatki do siatkówki, koszy do koszykówki, piłkochwytu, grilla, ławek, koszy na śmieci, ogrodzenia, bram dwuskrzydłowych.
3. W zakresie zieleni: wykonanie trawników parkowych.
Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy-Prawo zamówień publicznych.
Wspólny Słownik Zamówień: 45.11.27.20-8
Oferty częściowe: nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe: nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Zamówienia uzupełniające: nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje również wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Termin wykonania zamówienia: 30 września 2009r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
W ramach tego warunku Wykonawca musi wykazać, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. wykonał co najmniej jedno boisko sportowe o nawierzchni kauczukowo-poliuretanowej o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto.
b) osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w wykonywaniu zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, posiada wymagane prawem uprawnienia
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie niniejszego zamówienia
W ramach tego warunku Wykonawca musi wykazać, że:
posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 250.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty co najmniej 250.000,00 zł.
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Ocena spełniania powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi metodą spełnia- nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę następujących oświadczeń i dokumentów:
1/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie:
Partnerzy mogą złożyć wspólne oświadczenie.
2/ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych
UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie:
Każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie odnoszące się do niego.
3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie:
Każdy z Partnerów musi złożyć odnoszący się do niego dokument,
o którym mowa w niniejszym p unkcie
4/ Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ł ą c z n i e z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie
UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie:
Wykaz robót wraz z załączonymi do niego dokumentami potwierdzającymi
mogą zostać złożone i dotyczyć tylko jednego Partnera. W przypadku tego
bowiem warunku wystarczy, że zostanie on spełniony łącznie poprzez
sumaryczną ocenę wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie.
5/ Uprawnienia budowlane kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie:
Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie mogą zostać złożone
i dotyczyć tylko jednego Partnera. W przypadku tego bowiem warunku
wystarczy, że zostanie on spełniony łącznie poprzez sumaryczną ocenę
wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie.
6/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w kwocie co najmniej 250.000,00 zł lub zdolność kredytową do kwoty co najmniej 250.000,00 zł , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie:
Informacja banku może zostać złożona i dotyczyć tylko jednego Partnera. W przypadku
tego bowiem warunku wystarczy, że zostanie on spełniony łącznie poprzez sumaryczną
ocenę wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie.
Informacja nt. wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (Dziesięć tysięcy zł 00/100)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena - 100%
Miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy w Budziszewicach
ul.J.Ch.Paska 66
97-212 Budziszewice (pokój nr 7)
w terminie do dnia 14 lipca 2009r. , godz. 12,00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 lipca 2009r. o godz.12,30.
Termin związania ofertą: 30 dni (od upływu terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe:
Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty; warunki zmiany określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wójt Gminy
Marian Holak